REGULAMIN SPRZEDAŻOWY

§1

Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, drogą mailową oraz telefoniczną na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

2. Właścicielem Sklepu jest firma 4 You, NIP: 8371769733, tel. +48 728 366 690, email: biuro@agency4you.pl.

3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

5. Regulamin znajduje się w miejscu ogólnodostępnym dla każdego klienta pod adresem strony internetowej www.agency4you.pl (link do strony znajduje się w każdym mailu z korespondecją prowadzoną z klientem) lub na życzenie klienta może zostać przesłany do niego w formie elektroniczej w postaci pliku PDF.

§2

Zamówienia

1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

–  poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

–  emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,

–  telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie.

3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia lub jeśli takowe nie występują na stronie – zostają one przesłane do klienta w postaci faktury pro-formy z wyszczegolnionymi parametrami zamawianego towaru, w szczególności są to m.in.: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

4. Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej oraz podawane w wycenach mailowych są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT (23%).

5. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

§3

Płatności

1. Klient ma do wyboru formy płatności określone przez Sprzedającego.

2. Ceny przesyłek i dostaw są każdorazowo określane przez Sprzedającego i uzależnione są od wagi i gabarytu zamawianego towaru.

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę/dostawę.

§4

Wysyłka towaru

1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej), udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy lub dowozi własnym transportem po wcześniejszym ustaleniu terminu oraz stawki za taką usługę.

2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

§5

Reklamacje

1. Zapewniamy poprawność wykonania produktów, na które udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.

2. Reklamację należy składać w formie pisemnej wraz z dokumentacją fotograficzną i opisem usterki na adres mailowy biuro@agency4you.pl.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

5. Reklamacji nie podlegają :

– części eksploatacyjne, które w normalnym procesie pracy ulegają zużyciu

– uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi (np. warunkami atmosferycznymi) lub zdarzeniami losowymi

– usterki spowodowane ponadnormatywnymi warunkami pogodowymi

– usterki spowodowane ingerencją własną użytkownika lub osób trzecich (nie będących pracownikami naszej firmy) w produkt

– usterki spowodowane niewłaściwym użytkowaniem, nienależycie wykonanym montażem we własnym zakresie lub przez osoby nie posiadające odpowiednich kwalifikacji lub uprawnień

6. Na sprzedawane przez nas produkty nie udzielamy rękojmi dla przedsiębiorców i innych podmiotów nie będących Konsumentami.

7. W przypadku konstrukcji reklamowych, z uwagi na ich delikatny i złożony charakter, gwarancja jest udzielana jedynie na te konstrukcje, które są dostarczane i montowane u klienta przez naszą firmę.

§6

Prawo odstąpienia od umowy

1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 (dziesięć) dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.

4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę.

5. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:

–  świadczenia usług rozpoczętego, za zgoda Konsumenta, przed upływem 10 dni od dnia zawarcia umowy;

–  dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;

–  umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

–  świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobną;

–  świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

–  dostarczania prasy;

–  usług w zakresie gier hazardowych.

6. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje również gdy:

–  towarów jest spersonalizowanych pod zamówienie klienta zarówno jeśli chodzi o wymiary zamawianego produktu jak i/lub indywidualny projekt graficzny i/lub indywidualnie ustalone parametry wykonania;

–  towarów jest wykonywanych pod indywidualne zamówienie klienta.

§7

Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

§8

Własność intelektualna

1. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

§9

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

WAŻNE

1.Prosimy dokładnie sprawdzać treść zamieszczoną w projektach przesłanych do akceptacji. Akceptacja projektów przez Państwa stwierdza iż : sprawdzili Państwo projekt pod względem graficznym, merytorycznym, ortograficznym, gramatycznym i AKCEPTUJĄ Państwo ewentualne tego typu błędy jeśli zostaną znalezione później, a nie zostały wychwycone podczas zatwierdzenia. Projekty można akceptować mailowo (adres mailowy: biuro@agency4you.pl) lub sms-owo (nr tel. 728 366 690).

2. Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku dopuszczalne są następujące odchylenia w zakresie realizacji Zamówienia:

a) przy krojeniu arkusza na pojedyncze użytki: tolerancja do 2 mm, format cięcia dla produktów ciętych, falcowanych i szytych, klejonych tolerancja <=1,5mm,

b) przy falcowaniu i bigowaniu (odchylenie złamu od nominalnej linii jego usytuowania): tolerancja do 1 mm,

c) przy perforacji (odchylenie wykonanej perforacji od nominalnego miejsca jej usytuowania): do 1 mm,

d) przy pasowaniu kolorów kolejno po sobie nadrukowywanych: tolerancja do 0,2 mm,

e) różnice ilościowe i jakościowe Zamówienia: nieprzekraczające + / – 5% Zamówienia,

f) przy lakierowaniu UV wybiórczym – pasowanie rysunku i warstwy lakieru: tolerancja do 1 mm.

g) przy przesunięciach pionowo i poziomo zszywek-tolerancja pionowa <=10mm, pozioma <=1mm,

h) kreska (np. zarysowanie z płyty, rysy na lakierze miejscowym UV) tolerancja długości <=5mm, grubości <=0,1mm

i) plamy (np. drobne kropki, bąble powietrza na pofoliowanej okładce, plamy zalania lakierem) tolerancja powierzchnia <=1mm2.

Niewymienione w powyższych punktach wady są weryfikowane na podstawie normy ISO 12647-2:2004.

Dokładamy wszelkich starań, by w jak największym stopniu wiernie odwzorować kolory zawarte w projektach graficznych dostarczonych przez Klienta. Ze względu na fakt, iż w procesie druku wykorzystywanych jest wiele maszyn drukujących, pomiędzy którymi istnieją różnice w odwzorowaniu poszczególnych kolorów, przy druku tego samego projektu graficznego na różnych maszynach mogą wystąpić różnice kolorystyczne. Taka sytuacja może zaistnieć przy wznawianiu projektu graficznego do druku. Różnice te nie mogą być podstawą do reklamacji produktów.

Ze względu na różnice technologiczne, wynikające ze sposobu wyświetlania kolorów przez większość monitorów a technologią druku (w której wykorzystywana jest przestrzeń barwna CMYK) porównywanie kolorystyki wydruku z kolorystyką prezentowaną na monitorze jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wydruku z obrazem ekranowym nie może być więc powodem do zgłoszenia reklamacji.

Dla zleceń zwierających krytyczne elementy pod względem odwzorowania kolorystycznego, zalecany jest druk pod proof, który jest realizowany tylko i wyłącznie poprzez zlecenie przez Klienta i podlega indywidualnej wycenie.

Za nieprawidłowo wykonany złam uznaje się taki, który powoduje zagniecenia papieru, jego zmarszczenia itp., uniemożliwiające poprawne odczytanie treści lub ilustracji. Przy gramaturach powyżej 150 g, dostrzega się zjawisko pękania papieru w miejscu łamania, szczególnie widoczne w miejscach silnie pokrytych farbą drukarską. W celu ograniczenia tego niepożądanego zjawiska, Drukarnia stosuje bigowanie przed procesem falcowania. Drukarnia dopuszcza możliwość rezygnacji z bigowania dla gramatury 170 g, jeśli wyżej wymienione zjawisko nie występuje. W zależności od surowca i grafiki, bigowanie nie zapewnia jednak pełnego zabezpieczenia przed efektem pękania. Spowodowane to jest graniczną wytrzymałością surowca i wada taka nie jest traktowana jako błąd Drukarni.

Za nieprawidłową warstwę lakierową lakieru offsetowego, dyspersyjnego lub UV uznaje się warstwę, która posiada na powierzchni przeznaczonej do lakierowania miejsca niepolakierowane, łuszczące się, itp.

3. Jeśli klient nie odbierze zamówionego towaru w ciągu 14 dni od daty poinformowania go o jego wykonaniu towar zostaje zutylizowany, a ewentualne zaliczki nie są zwracane (zgodnie z zapisami prawa cywilnego). Nie świadczymy usług magazynowania i przetrzymywania towaru (poza wyjątkowymi sytuacjami, po wcześniejszym ustalenia szczegółów z klientem).

Kontakt:

Producent reklam
ADRES:

03-017 Warszawa, ul. Piknikowa 6/1

Nasze media społecznościowe: