WYDRUKI OFFSETOWE

Ulotka reklamowa – to jeden z najważniejszych nośników reklamy BTL, ta forma marketingu pozwala w tani i szybki sposób dotrzeć do dużej liczby odbiorców.
Jednostkowy koszt ulotki czyli koszt dotarcia do jednego potencjalnego klienta spada wraz ze wzrostem nakładu.
Dobrze zaprojektowana ulotka wymaga starannego rozważenia zawartości oraz odpowiednio dobranego designu i jest skutecznym źródłem informacji na temat firmy jej produktów lub usług. Ulotka jest skutecznym i stosunkowo niedrogim przekazem reklamowym pozwalającym na umieszczenie wszelkich ważnych informacji dla klienta. Ulotka posiada zwykle niewielką objętość, nie przekraczającą 4 stron. Może być w formie jednostronicowej lub składanej bądź rozkładanej broszury.

Wizytówki to małe, poręczne kartoniki zawierające dane personalne, adresowe oraz inne istotne informacje. Wizytówki służą do wielu celów lecz ich głównym jest szybka identyfikacja jej właściciela oraz sposobów kontaktowania się. Typowy format wizytówki to 90×50 mm, ale spotyka się również i nieco mniejsze – zbliżone wielkością do rozmiarów kart kredytowych. Wizytówki najczęściej dzieli się na służbowe i prywatne. W relacjach biznesowych posiadanie wizytówki jest wręcz obowiązkowe. Najczęściej obok pełnych danych teleadresowych organizacji znajdują się na niej informacje na temat zajmowanego stanowiska, numery telefonów, faksu, adresy mailowy, numer NIP i REGON, numery kont bankowych oraz elementy graficzne takie jak logotyp czy mapka dojazdowa.

Dobrze przygotowany plakat to prosty i skuteczny sposób na promocję firmy. Godne uwagi są przede wszystkim plakaty jednostronne, dostosowane pod względem szeroko rozumianego przekazu do potrzeb i oczekiwań klienta. Szczególną funkcję w zakresie tworzenia plakatów spełnia grafika, stanowiąca nadrzędny element przedmiotowych rozwiązań. Poszczególne propozycje różnią się formatem, stroną graficzną oraz tekstową. 

Kalendarze reklamowe

KALENDARZE

Kalendarze przez swoją powszechność i praktyczność zapewniają cały rok dyskretnej, efektownej i skutecznej reklamy. Kalendarze spełniają użytkową funkcję w miejscu dostępnym przez cały dzień zarówno przez pracowników jak i klientów. Rodzaje kalendarzy: kalendarze trójdzielne, kalendarze dwudzielne, kalendarze jednodzielne, biurkowe, piramidki, plakatowe, wieloplanszowe, kieszonkowe (listkowe), planery – biuwary.

Producent reklam
ADRES:

03-017 Warszawa, ul. Piknikowa 6/1

Nasze media społecznościowe: